poniedziałek, 3 października 2011

Stosik + coś jeszcze :)

Stosiki pojawiają się na moim blogu rzadko, co wynika z prozaicznego lenistwa - nie chce mi się zbierać wszystkich nowych pozycji w jedno miejsce, fotografować ich, deklarować co przeczytam w najbliższym czasie i potem słowa dotrzymać :) A dzisiaj drobne odstępstwo od tej reguły - stosik z ostatnich dwóch tygodni:




Od góry:
A Perez - Reverte "Klub Dumas" - myślę, że nie trzeba bliżej przedstawiać tej pozycji
Saira Shah - "Córka bajarza" - dostałam w prezencie, bardzo ciekawie się zapowiada
Kamil Gruca "Panowie z Pitchfork" - średniowieczna Francja, rycerze itd :) Teraz muszę jeszcze dokupić do kompletu "Barona i łotra"
Louise Shaffer "Szczęśliwy traf" -  wg wydawcy "Zachwycająca historia o matkach  córkach, których wzajemne relacje wpływają na kolejne pokolenia"
Orhan Pamuk "Nowe życie" - wzięte ze specjalnego "stolika wymiany" w bibliotece
  - przynosimy jakąś książkę,  w zamian można sobie wybrać inną, oczywiście "na zawsze" :)
Viola Wein "Rachmunes" - też z ww stolika
I cztery pozycje wypożyczone z biblioteki:
"Ucieczka Andromedy"- zachęcił mnie opis - "powieść o źródłach antycznej inspiracji, potędze miłości i sztuki osadzona w barwnym świecie włoskiego renesansu"
Bolano "Amulet"
"Przepiórki w płatkach róży" - już bardzo, bardzo dawno chciałam ją przeczytać
Olga Paluchowska - Śwęcicka "Prosektorium" - już sama nie wiem, czego mam się spodziewać po tej lekturze, zobaczymy ;)
Katarzyna Buziak "Rudzielce" - kupiona dosłownie za grosze, a przeczytałam o niej u Anety
Elle Alpsten "Caryca" - już przeczytana i  opisana
A. Domosławski - "Kapuściński non-fiction" - przecena - 70 % w Weltbild,  już dawno chciałam mieć na własność. I mam :)


A teraz chciałam pokazać, co przyszło do mnie w piątek od guciamal i konkursu paryskiego na jej blogu :) Przewodnik, świetny kalendarz z urokliwymi plakatami m.in. z Paryskiej Olimpii, zakładka do mojej kolekcji i romantyczne widoki najpiękniejszych miejsc Paryża - dwie już oprawiłam w antyramy. Znalazłam dla nich idealne miejsce, ozdobią mój pokój :) Jeszcze raz bardzo Ci, Gosiu dziękuję, wszystko jest piękne :)


_____________________

18 komentarzy:

  1. Stosik wspaniały. Życzę mega wrażeń podczas czytania tych wszystkich książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. te przewodniki są superowe, mam taki po Irlandii, a moja córka po Krakowie. Piękne zdjecia i dobre informacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. ~ cyrysia - pięknie dziękuję :)

    ~kasandra - dzięki :))

    ~ kasia.eire - zgadza się, też b. lubię przewodniki z tej serii - przyjemnie się je ogląda i, co najważniejsze sprawdzają się "w praktyce" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do stosików mam tak samo, nie chcę wstawiać, bo obawiam się, że i tak nie przeczytam wszystkich, więc po co kusić los. Ale może także kiedyś odstąpię od tej zasady.
    Widzę, że już oprawiłaś dwa obrazki i znalazłaś dla nich miejsce :)
    Pozdrawiam i powodzenia w czytaniu. Mnie ta średniowieczna Francja zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. ~ guciamal - bardzo dziękuję za życzenia powodzenia w czytaniu, te życzenia z pewnością będą mi bardzo przydatne i potrzebne w najbliższym czasie :) A jeśli będziesz chciała przeczytać "Panów z Pitchwork" to szepnij do mnie słówko a podeślę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, jaki piękny stosik! Przyjemnej lektury:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się obłowiłaś :) Poza Klubem Dumas nie znam z tego nic, a że masz dobrą rękę do książek, tzn. wybierasz takie, które najczęściej, jak o nich u Ciebie poczytam, okazują się właśnie tym, co mnie ciekawi, czekam na wrażenia :)
    I gratuluję pięknej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ~ Isadora - dziękuję bardzo i również serdecznie pozdrawiam :)

    ~ viv - po Twoich słowach to teraz dopiero ciąży na mnie odpowiedzialność! Nie wiem, czy aby sprostam oczekiwaniom :)) Chyba będę miała blokadę twórczą :) Dziękuję za gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik. Gratuluję!
    Podoba mi się ta biblioteczna akcja "stolika wymiany". Świetny sposób na krążenie książek.
    I oczywiście tylko pozazdrościć można przepięknych rycin widoków Paryża. Niech zdobią Twoje Mieszkanie i cieszą Twoje oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. ~ Balbino - dziękuję pięknie :)
    Tak, taki stolik niewątpliwie jest użyteczny i potrzebny. Zawsze postuluję, aby więcej było takich miejsc, w ten sposób książki nie leżą niepotrzebne w domu lecz żyją drugim życiem i wszyscy są zadowoleni :)
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. ~ dagusia1149 - Dziękuję pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ fajne nabytki :)
    A ten "stolik wymiany" w bibliotece, no rewelacja!
    Musze podsunąć taki pomysł moim Paniom Bibliotekarkom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ~ Kinga - dzięki :) Tak, podzielam Twoje zdanie - taki książkowy stoliczek to rewelacja - wiele bibliotek już je posiada, niech Twoja nie będzie gorsza :))
    Warto ten pomysł naśladować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Εxcellent blоg heгe! Also your ωebsite loads up very
    fast! What host аre you usіng? Can ӏ
    get уour affіliate link to уour host?
    ӏ wish mу web site lоаded uр аs faѕt as yours lοl

    Visit my web-site ... kredyt pod zastaw budowanego domu

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny i bardzo mile widziany, tak więc śmiało zapraszam do dzielenia się ze mną Waszymi myślami i odczuciami :)